06:48 perjantai 01. 5. 2009
TEHTäVIEN ESIPUHE Translated by: Soulreaper

Arakas edustaa "pienempää" Goldmoonin Kuningaskunnan puoliskoa (jota johdetaan Raven's Dustista, joka on "suurempi" Kuningaskunnan puolisko jossa kuningas asuu). Arakaksessa on kaksi kylää: Lighthaven (josta pelaaja aloittaa) ja Windhowl (joka on lounaiseen päin Lighthavenista). Artherkin (Althean hyvä jumala) temppelin alla, neljäkerroksinen kellari auttaa uusia tulokkaita kokeilemaan mitä he ovat miehiään (tai naisia) vaikeita hirviöitä vastaan (viimeisenä oleva demoni Balork, jonka voi tappaa yhä uudestaan, koska se uudelleen ilmestyy hetken päästä). Riippuen aikaisesta valinnoista (tappavatko he Balorkin tai tulevat hänen kaverikseen), pelaajahahmo ryhtyy Hyvän tai Pahan polulle. Hyvien Tehtävä alkaa kun hahmo tappaa Balorkin. Hänet "merkataan" pahaksi ja täten täytyy etsiä apua poistaakseen kirouksen. Tämä johtaa hänet tehtävään etsiä parannuskeino, joka päätyy maagiin joka lähettää hänet Raven's Dustiin. Pahan Tehtävä alkaa kun hahmo sekaantuu Arakaksen varjomaisemman puolen kanssa (Kalastor, Asarr ja muut heidän kaltaisensa), ja syventyy yhä syvemmälle alamaailmaan. Häntä lopulta pyydetään löytämään eräs henkilö (Shadeen), mestari varas joka on kadonnut jonkun aikaa sitten ja joka on nähty viimeksi Raven's Dustissa.

Raven's Dust esittää pidemmälle hahmojen taustaa ja tarinaa T4C:n takana. Tämä saari on "suurempi" puolisko Goldmoonin Kuningaskunnassa jota johtaa laiska kuningas, Theodore XIII, joka ei näytä välittävän niistä pimeistä tapahtumista jotka hautuu horisontin yllä. Juoni tihenee kun hahmot oppivat valon ja pimeyden komennoista taistella keskenään, nimistä kuten Makrsh P'Tangh, the Oracle ja Elvenweave, vanhoista roduista jotka ovat nousseet ja tippuneet jne. Nyt kun hahmot ovat viettäneet aikaa kokonaisella saarella (Arakas) oppien pelin hommista, pelin vaikeustaso nousee pykälän ja haastaa pelaajia lisää. Hyvien Tehtävä alkaa Prinsessa Delilahista, jokavoisi poistaa Balorkin Merkin, mutta hän on liian huolissaan Piispa Crowbannerin terveydestä tehdäkseen muuta kuin rukoilla. Sankareiden täten täytyy etsiä erikoinen yrtti parantaakseen piispa ja niin tehdessään sitoutuvat Hyvän asialle. Kun Crowbanner on parannettu, kirous on kumottu, mutta sankarille kerrotaan kysyä neuvoa Oraclelta oppiakseen lisää hänen kohtalostaan. Paha Tehtävä alkaa Shadeenin ympäriltä joka antaa nousevasti vaikeita tehtäviä konnamaiselle hahmolle, ennen kun hän luottaa häneen paljastaakseen muutaman salaisuuden. Lopussa kuitenkin, hahmo epäilee Shadeenin osalta pahoista suunnitelmista ja pelaaja liittoutuu pahan Monsignore Damienin kanssa salamurhatakseen Shadeen. Kun tämä on tehty konnalle annetaan pääsy Stoneheimiin.

Stoneheim on viimeinen saari peruspelissä (lukuun ottamatta Add-onia). Pääihmisasutus on Stonecrest, joka on sivusta paladinin kirkosta ja anti-paladinin linnasta. Siellä on myös Kentaurien kylä ja kaksi Skraug-klaania (Moon Tug ja Kahp Leth) jotka ovat sodassa keskenään. Saaren keskellä, vaikeapääsyinen alue johtaa Oraclelle ja hänen avustajilleen, jotka ovat siellä "yleentääkseen" voimakkaan pelaajaan hahmon super-olennoksi kunnes nämä ovat saavuttaneet tietyt vaatimukset. Tämän saaren läpi mennäkseen vaatii molemmat Hyvä ja Paha hahmot päättää suurenmäärän kasvavia (pyramidin kaltaisia) tehtäviä, saman matkan varrella on muutama tietty tarinaan liittyvä tiedonkeruu tehtävä molemmilla puolilla. Lisää paljastetaan Seraphien kohtalosta, Haltijoista, Kääpiöistä ja Kolmannen Tulemisen menneisyydestä ja Neljännestä Tulemisesta. Viimeinen yhteenotto Makrsh P'Tanghin kanssa tuo tarinaan osittaisen lopun.

Tässä uudessa seikkailussa (Add-on), tapaat voimakkaan necromancerin, Olin Haadin, joka tunkeutuu Arakasin maille. Sinun täytyy yrittää löytää lisää tämän pimeän maagin tosi luonteesta, hänen roolista Emanations Taistelussa, hänen ystävyydestä lohikäärmeiden kanssa ja tasapainosta hyvän ja pahan välillä. Tämä näytös esittää pelaajalle henkiseen tehtäviin, antaen heidän löytää uudet NPC:t kuten soturit, jousimiehet ja maagit jotka kerran taistelivat Olin Haadin kanssa tai häntä vastaan. Jokainen yhteenotto ja tehtävä paljastaa lisää Olin Haadin todellisesta identiteetistä ja saat selville hänen roolista. Salainen klaani ja Lohikäärme johtaa pelaajat oppimaan mitä oikeasti tapahtui Emanations Taisteluissa ja todellisen Haadin perheen alkuperästä ja yhdestä joka käsitteli lohikäärmeitä Emanations taisteluissa. Ystävyys, taistelut ja kavallukset ovat pääainekset tässä add-onissa jotka pelaajalle tulee paljastumaan.

Sivu luotiin 0.034 sekunnissa